Hard work

Jobbar och sliter. Har ont i ryggen, benen och magen fast magen är inte jobbets fel ;) Har även ridit idag, red Falcon. Gick faktiskt riktigt bra, tro det eller ej.

Börjar bli deprimerad, känner inte alls för att jobba mer! Jag vill kunna sova till 11 gå upp och äta lunch sedan träna. Bara ta det lugnt, träffa vänner. Istället får jag gå upp klockan 6 göra ordning mig för att gå till jobbet där jag sliter häcken av mig. INTE så lockande!

Nu ska jag gå in i bastun, värme är det bästa som finns!

 Skolan, jag vill tillbaka till skolan!!!

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Yeeaay! Börjat blogga igen! Och jag vet hur det är, jobb är jobbigt!=/ Därför ska vi skita i jobb och umgås istället! Long time now!

2009-11-30 @ 18:40:18
URL: http://stilsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0